Желби

Сакам малку динамика. Се изморив веќе од секојдневието. Секој ден едно исто. Исти луѓе, исти познанства, исти муабети. Сакам динамика бе луѓе. Сакам малку адреналин. Сакам да имам широка насмевка од осмица до осмица барем пет минути, и ден што ќе го паметам пет години. Сакам убав адреналин. Оној што остава без здив.

Сакам да се возам на мотор со пуштена коса иако знам какви последици ќе има тоа за мојата долга, густа и нескротлива коса. Сакам при возењето да се дерам на цел глас. Да не ми е гајле што мислат другите. Да бидам слободна.

Сакам да најдам некој што ќе направи да го љубам безусловно. Да го љубам и покрај сите пречки. Да ми го сврти умот, да ме натера да мислам на него дури и кога спијам. Сакам да имам некоја динамична љубов. Нека е кратка, ама нека е слатка.

Сакам некој ден да излезам од дома по пижами, со мокра коса и да не ми е гајле што мислат другите.

Сакам да легнам на некоја зелена полјанка и да го гледам сонцето. Да правам снежни ангели иако нема снег.

Доста ми е од монотонија

Сакам да живеам.

Leave a comment